Isnin, 30 November 2015

Hati yang sedih

Hati yang sedih 

Hai kepada semua pembaca , entri saya ini berkaitan dengan hati kita apabila sedih , hmm entahlah kenapa nak buat post ni mungkin sebab tengah rasa sedih .. bagi aku sendiri banyak faktor yang boleh menyebabkan hati kita ni sedih mungkin kerana kerana kita dikhianati,dimarahi , dikecewakan , banyak pengalaman pahit dan manis yang aku rasa .. hmm  bagi aku sendiri terlalu sakit sangat bila disakiti walaupun kadang - kadang kita terpaksa pendamkan demi kebahagiaan orang yang kita sayang .. selalu memendam ni boleh kita rasa stress sangat .. perlu juga minta luahan kita untuk didengar tetapi diorang bukan nak dengar sangat ...  kalau sesetengah orang yang bencikan kita ni mungkin diorang selalu downkan kita ,,hmm bersabar je lah ,, pedih hati kita diorang tak fikir pun ,, cerita pasal percintaan ni selalu menyakitkan ,, kalau orang tak suka kita kita buat apa pun diorang macam tak hargai pergorbanan kita , mesti rasa penat sangatkan ,,, aku kalau sedih sangat hati jadi lemah tak bermaya , tapi kena juga hadapi hidup ni dengan penuh sabar ,, kena kawal juga kemarahan kita walau orang yang dekat dengan kita selalu anti dengan kita ..  rasa perit diri ini disakiti tapi hanya mampu bersabar ... orang tak tahu hati kita macam mana  kan.. 


hati yang sedih,pedihnya rasa hati , hati bila disakiti
bila hati disakiti


                                                                       
hanya diri ini saja yang tahu bertapa sakitnya
hanya diri ini saja yang tahu bertapa sakitnya
                                             









Tiada ulasan:

Catat Komen

Sila Tinggalkan Komen Disini.
Terima Kasih ... ^_^